hide this bar
Securitate
Managementul Retelelor
CAD si web design
Business Intelligence
E-learning
Soft stiintific
Sisteme de virtualizare
Consultanta si Servicii

Eveniment RSD 5 și 7 aprilie

Data: 07.04.2017

Pe 5 aprilie la Cahul, iar pe 7 aprilie la Bălți, a avut loc B2B Forum, întalnire de afaceri susținută de către partenerii ELO Digital Office – Reliable Solutions Distributor și StarNet.


Într-un cadru formal, au fost prezentate serviciile StarNet B2B, soluțiile profesionale de data centru și serviciile de dezvoltare software și tehnologii de top în sectorul business de către Starlab, soluțiile de protecție a datelor și a aplicațiilor prin metode de back-up și arhivare au fost prezentate de către DELL EMC iar NEC & AVAYA au integrat în discuție soluțiile profesionale de IP telefonie, Call Center, Video Conferinta și rețea.


Tabloul a fost completat cu soluțiile ELO Digital Office pentru managementul documentelor, arhiva electronică, resurse umane, dosarul clientului, fluxuri de lucru și semnatura digitală.


ELO Digital Office
susține ideea că transformarea digitală este o oportunitate pentru companii, prin automatizarea proceselor interne bazate pe documente electronice, prin oferirea unor instrumente deosebit de performante pentru garantarea unei flexibilitati sporite a activităților de afaceri și pentru oferirea informației corecte și complete la timp, întrucat informația este cel mai important factor de productie pentru crestere economica si inovare.


Au fost mentionate beneficiile implementarii unui sistem de management al documentelor și arhiva electronică – cele mai importante fiind controlul accesului și al drepturilor, managementul versiunilor documentelor, administrarea eficientă a unui număr foarte ridicat de documente, integrarea într-o singură interfață a întregii informații deținute de o companie și integrarea facilă în mediul IT existent într-o instituție.


Cerințele pentru un sistem complex de Enterprise Content Management diferă de la companie la companie. Prin caracterul său flexibil, soluțiile ELO se adaptează necesităților instituțiilor. Fie că este vorba despre o soluție de afaceri ELO precum cea pentru managementul facturilor, al contractelor, o soluție generală pentru menținerea activității chiar și atunci cand nu sunteti la birou, soluții pentru departamentele de resurse umane, juridic sau integrări cu sistemele ERP și SAP – portofoliul ELO este bine structurat și oferă întotdeauna o soluție ECM customizată pe specificul companiei.


Evenimentul a fost încheiat prin detalierea portofoliului Bitdefender, prin soluțiile de Securitate la nivel de stații de lucru fizice și virtualizate, servere fizice și virtualizate, Mail Server (Exchange, Linux), Mobile și soluție de securitate la nivel de HVI, precum și tendințele și riscurile la care suntem expuși în ultima perioadă - spionaj cibernetic, furtul de date cu caracter personal, criptarea și pierderea datelor.


Le multumim partenerilor pentru oportunitatea privind prezența ELO Digital Office în cadrul acestui eveniment, precum și tuturor participanților pentru atenția acordată și pentru interesul din ce în ce mai crescut manifestat față de soluțiile de management al documentelor și arhivare electronică de la ELO.